למה BNI?

 

לבנות ולפתח ארגון בעל עוצמה, שבו החברים נותנים ומקבלים עסקים איכותיים, ויוצרים קשרים עסקיים משמעותיים ברשת מקומית, ארצית ובין-לאומית, לטווח ארוך עם אנשי מקצוע איכותיים ומגוונים, בעזרת תוכנית "שיווק באמצעות הפניות" אשר תשנה את הדרך שבה אנשים עושים עסקים!
 
 
לסייע ליותר חברים להצליח בעסקיהם בעזרת תוכנית "שיווק באמצעות הפניות" מובנית, חיובית ומקצועית.
 
 

1. הנותן מקבל
2. בניית מערכות קשרים בעלי משמעות
3. למידה מתמשכת
4. מסורת + חדשנות
5. גישה חיובית ותומכת
6. מחויבות ואחריות
7. הוקרה והכרה

 
ארגון Business Network International = BNI הינו הארגון הגדול בעולם לבניית רשת קשרים עסקיים (נטוורקינג).
הארגון נוסד בקליפורניה בשנת 1985 ע"י דר איוון מייזנר .

 
כיום פועלות במסגרת BNI מעל 8,700 קבוצות עסקים בהן למעלה מ 240,000 נשות ואנשי עסקים בכל 5 היבשות.
הארגון שינה את הדרך בה עושה העולם עסקים! וזאת באמצעות שיטת "שיווק באמצעות הפניות" .
חברות בקבוצת עסקים מקומית מחברת אותך לרשת עסקים בפריסה ארצית ועולמית , חברי הקבוצה בה אתה שותף ישתפו אותך בקשריהם הרחבים בארץ ובעולם.

 
 
אם הנך עסק ותיק המעוניין להמשיך ולהזרים אליך לקוחות חדשים או בעל מקצוע המבין כי עסק 'חי ונושם' הוא תוצר של התמדה שיווקית שמלווה לכל אורך הדרך, שאל את עצמך בשלב הראשון: "האם אני מחפש עוד לקוחות? האם אני יכול לתת שירות ללקוחות נוספים?"

ככל שאנחנו צוברים וותק וניסיון, ברור לנו יותר עד כמה הצורך בלקוחות נוספים וחדשים הוא הכרח לקיומו של העסק שלנו.

בשלב השני , רצוי שתבקר באחת מהקבוצות הפרושות ברחבי ישראל על מנת לראות במו עיניך כיצד ניתן להגדיל משמעותית את מעגלי ההיכרות העסקיים, ליצור קשרים עסקיים ולהרחיב את העסק, באווירה חיובית ותומכת.

כדי להתנסות בחוויית פעילות מי שיכולה להיות מחלקת השיווק שלך, הרשם כאן לביקור בקבוצה הקרובה למקום מגוריך
 
 
 

מה מניע אנשי עסקים מצליחים לחדש חברות מדי שנה?

במכללות ובאוניברסיטאות מלמדים ומכשירים אנשי מקצוע מצוינים.
עם זאת, לא מלמדים איך לשווק את העסק ולהגדיל את מספר הלקוחות.

קבלת לקוחות חדשים היא משאת נפשו של כל עסק. כחבר בקבוצה, הלקוחות אשר יופנו אליך כבר קיבלו עליך המלצה חמה ולכן יגיעו אל הפגישה מלווים בציפייה חיובית. כל שנשאר לך לעשות הוא להתקשר אליהם, הם כבר מחכים לפגישה.....

ההבנה כי שיווק הוא ה'חמצן' המאפשר לכל עסק "לנשום" .
אנשי עסקים מבינים כי כדאי להם לשמר באופן שוטף מקורות בלתי נדלים להגעה ללקוחות והזדמנויות עסקיות. אנשי עסקים מצליחים דומים לחקלאים ולא לציידים, היודעים כי עליהם להצטייד בסבלנות כדי לחרוש, לזרוע, להשקות, לדשן עד לקבלת הפירות. זוהי ריצה למרחקים ארוכים, אך זה מה שמביא את התוצאות!

השילוב בו אנשי עסקים מצליחים 'שוחים' באותה 'בריכה' עם אנשי עסקים שרק החלו 'לשחות' או החליפו קריירה, הוא שילוב מנצח של ניסיון וידע הפוגשים התלהבות ומוטיבציות על.
שמירה על 'ראש פתוח', גישה חיובית ורצון ללמוד ולהתפתח הם שיוצרים את כר ההזדמנויות רחב ההיקף הנפרס בפני החברים ב ארגון.


 
 


מהו BNI בשבילי?

 
סיפורי הצלחה של חברים מכל הארץ וממגוון עיסוקים
במהלך 5 שנות חברותי בארגון BNI שיפרתי את מיומנות ההצגה העצמית והשיווק של העסק שלי. יצרתי לראשונה רשת עסקית אפקטיבית והתוצאה היא כ-30% מהכנסותי הינן תוצאה של הפניות מחברי לקבוצה ומהארגון".
לימור חלימי, עו"ד משפחה וגישור
כשהצטרפתי לפני יותר מ- 10 שנים הייתי סקפטי. לא הבנתי למה מישהו יפנה אליי לקוחות ועבודה מבלי לבקש משהו בתמורה. התחלתי את דרכי כרוא"ח לבד בממ"ד בבית שלי. כיום אני נחשב המשרד הגדול ביותר במודיעין עם מאות רבות של לקוחות, מעסיק 14 עובדים ב- 2 קומות ב"קניון עזריאלי", הלקוחות שהגיעו מ-BNI מהווים היום 25% ממחזור המשרד " .
טל דיל, רואה חשבון
מאז שהצטרפתי לארגון לפני 6 שנים, רכשתי ידע מקצועי בשיווק הלכה למעשה על ידי סדנאות שמועברות על ידי הארגון. היקף העסקאות שלי כתוצאה מחברותי בארגון עולה כל שנה במספרים מדהימים. השנה, סך העסקאות שביצעתי באמצעות הארגון הגיעו ל- 35% מהיקף המחזור בחברה כולה."
עידן אופיר, מרכז תמלול ותרגום
"בשנתיים האחרונות, ממוצע ההכנסה השנתית רק מפעילותי בארגון עומד על כ- 130 אלף ₪ לשנה. מאז הצטרפותי לארגון אני ממלא תפקידי מפתח בהנהגת הקבוצה ובזכות קשרים עסקיים שיצרתי. מחזור העסקים שלי במגמת עלייה מתמדת"
אדיר זאבי, עו"ד מסחרי
השיח סביבי הפך ליותר עסקי, נהייתי מדויק ומקצועי יותר. התפקיד שאני לוקח בהנהגת הקבוצה, משפר ומלמד אותי איך לנהל עסק גדול. ומעל הכל זכיתי להכיר חברים חרוצים, בעלי עסקים כמוני, איתם רקמתי ידידויות נפלאות ואני נהנה מחוכמתם ונסיונם. בשנה האחרונה ההכנסות שלי זינקו ב- 41%! BNI עובד בשבילי!
גיא מגיד, עיצוב גרפי ומיתוג
BNI תורם לי במיקוד העסקי ובמגוון הלקוחות שהופנו אליי - לקוחות המותאמים בדיוק המירבי למה שאני מחפשת. כשהוצאתי את ספר הביכורים שלי, זכיתי בקהל קוראים אוהד שהעביר את הסיפור הלאה לתפוצה רחבה יותר שלא הייתי מגיעה אליה באופן עצמאי או באמצעי המדיה המסורתיים."
עינת דנון, תקשורת שיווקית
חבל שלא הצטרפתי הרבה קודם(!) לפחות 33% מלקוחותיי הם תוצר של קשריי ב-BNI, ופעילות המשרד נמצאת במגמת עליה ברורה. אבל לא פחות חשוב, החברות האמיצה שנרקמת בין חברי הקבוצה, תחושת הביחד והעובדה שיש גב כלכלי, חברתי ואנושי כה חזק."
ד"ר יפעת לב ארי פרידברג, עו"ד לענייני משפחה
 

מושגים הבונים שפת הצלחה
גם אצלנו כבכל קהילה, נוצרה שפה משותפת. שפה משותפת שהיא תולדה של מטרה משותפת אחת: לגרום זה לזה להצליח על ידי תמיכה עסקית הדדית המובילה ליעד אחד והוא ההצלחה.

אנו פותחים בפניך את הדלת אל חלק מהמושגים שאנו משתמשים בכדי שיהיה לנו קל להבין האחד את השני ולהתבטא במונחים עסקיים, שכן שפה היא הצעד הראשון
מצגת אישית - זמן הניתן לכל משתתף במפגש (משתנה בהתאם למספר החברים), במהלכו מציג המשתתף את העסק שלו באופן מעניין ומבקש קשרים והפניות ממוקדות
מצגת מרכזית - בכל שבוע מציג אחד מחברי קבוצה בהרחבה את עסקו ומקבל חשיפה מרבית בפני חברים ואורחים . זוהי דרך אפקטיבית במיוחד להעמיק את הבנת חברי הקבוצה והאורחים באשר לתחום עיסוקך וייחודו.
נוכחות - נוכחות היא אחת מאבני היסוד של ההצלחה. הנוכחות היא הבסיס ליצירת מערכת יחסים חזקה יותר, חשיפה גדולה יותר והפניות רבות יותר. אם אתה שם אתה קיים. "רחוק מהעין רחוק מהלב".
ממלא מקום - לעיתים נמנע מאיתנו להגיע למפגשים. על מנת לעמוד במחויבותנו לקבוצה, יש באפשרותנו להזמין ממלא מקום אשר מכיר אותנו ויכול לתת עלינו עדות שתחזק את מעמדנו ואמינותנו. מחליף יכול להיות: שותף, ספק, לקוח, בן משפחה וכד.
עדויות - במסגרת המפגש ניתנות עדויות פומביות על מקצועיותם של חברים ע"י חברים אחרים שהשתמשו בשירותיהם או שהפנו אותם למכריהם. העדויות מעלות את רמת האמינות בעיני החברים ובמקביל מחזקות את מקבל העדות מבחינה פסיכולוגית ומקצועית
הפניות - הזדמנות לביצוע עסקה, פתיחת דלת. ההפניה המוענקת לחבר ומתועדת על גבי טופס מיוחד בו פרטי מזמין השירות, דחיפות העסקה ועוד. הפניה היא הזדמנות עסקית הניתנת לך ע"י קשרים והופכת לעסקה באמצעות כישורים.
מעגלי כוח - אלו הם המקצועות המשלימים את תחום העיסוק שלך ותומכים בו . עבודה במעגל כוח מורידה את מעמסת השיווק ומכפילה תוצאות לדוגמא: אם אתה בונה אתרים ודאי תפיק תועלת אם תחבור לחברה לקידום אתרים, מעצב גרפי, קופירטייר, ועוד. אתה משווק אותם והם משווקים אותך ללקוחות שלהם.
מפגשי 1X1 - סדרת מפגשים אישיים בהם שני חברי קבוצה נפגשים על מנת להעמיק את ההכרות האישית ואת הבנת המהות העסקית האחד של השני. אחד X אחד" הוא תרגיל הכפל היחיד ביקום כולו, בו התוצאה הרבה יותר גדולה מאחד, שכן מפגשים אלו מובילים בסופו של דבר לכמות הגדולה ביותר של ההפניות ולאורך זמן (הסיבה לכך היא רמת האמון שנבנית במהלך ההכרות האישית)

  

 

קוד האתיקה של BNI

קוד האתיקה הוא הבסיס למערכת היחסים בין החברים בקבוצה.
על כל חבר להתחייב לקוד האתיקה ולעמוד במחויבותו.
1. אספק שירותים באיכות ובמחיר שהתחייבתי עליהם
2. אנהג בכנות עם חברים בקבוצה ועם לקוחות שיופנו אלי
3. אשקוד על בניית אמינות ומוניטין עם חברים ב-BNI וכלפי המופנים אלי על ידי ההפניות העסקיות
4. אני מתחייב לטפל ולעקוב אחרי ההפניות העסקיות הנמסרות לי
5. אקפיד על גישה חיובית ותומכת בחברי BNI
6. אשמור על קוד האתיקה של המקצוע שלי

 
 

שאלות ותשובות נפוצות

האם יש תחומי עיסוק המצליחים יותר מאחרים?

תחום העיסוק אינו קובע את מידת ההצלחה, אלא האדם העומד מאחוריו.
ההצלחה מקורה בהבנת הפילוסופיה של BNI –"הנותן מקבל", שמשמעותה: נתינה ללא התניה. כלומר, ככל שתסייע לאחרים להשיג את מטרותיהם כך יסייעו הם לך להשיג את מטרותיך. חלק מתחומי העיסוק המצליחים בקרב חברינו ניתן למצוא מגוון רב: עורכי דין, רואי חשבון, אומנים, נגרים מטפלים בתחום רפואה משלימה, אנשי נדל"ן, אדריכלים ובוני ערים, מעצבי פנים, גרפיקאים, שיפוצניקים, כותבים שיווקיים...והרשימה עוד ארוכה.
זה רק קצה קצהו של המזלג.
מהי הפניה?
הפניה היא פתיחת דלת. "הזדמנות" לביצוע עסקה.
על מנת לדאוג שהפניות החברים אכן יטופלו ויעלו את הסבירות לסגירת עסקה, מתועדות ההפניות על גבי "טפסי הפניה" אשר מועברים לסגן היו"ר לצרכי מעקב וסטטיסטיקה.
הפניה היא פתיחת הדלת הנעשית ע"י הקשרים, סגירת העסקה תעשה ע"י הכישורים.
האם אני חייב להמליץ על כל חבר בקבוצה?
ההמלצה נוצרת בעקבות מערכת קשרים הנבנית על ציר הזמן ואמון.
אמון הוא תהליך של היכרות הנבנה לאורך זמן במהלך מפגשים שבועיים, בפגישות האישיות, מתוך קבלת עדויות של אחרים על מקצועיותם של החברים ועוד.
אין כל חובה להמליץ על חבר זה או אחר. על החבר "להרוויח" את ההמלצות עליו ביושר ומתוך מתן שרות מעולה ומקצועיות ללקוחותיו.
כיצד אוכל להרחיב את מעגלי העסקים ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים?
הרחבת מעגלי העסקים והרחבת קשרים הם תהליכים שלא מתרחשים בין לילה.
הפניה או 'פתיחת דלתות חדשות' הם דבר הנרכש ביושר. הוא פונקציה של תהליך היכרות מובנה הנרקם בינך לבין חברי הקבוצה, כאשר תרכוש את אמונם כאיש מקצוע וכאדם הדרך להמלצה חמה בפני לקוח חדש תהיה קצרה יותר, דבר שיחסוך לך זמן יקר וכסף רב, שכן הפניות שכאלו שוות זהב.
כיצד אוכל להצטרף ל- BNI?
בסיום ביקורך בקבוצה ובמידה והנך מעוניין לבחון כיצד שיווק באמצעות הפניות יכול לקדם את עסקיך, תוכל למלא "טופס הגשת מועמדות" , ולהגיש את כל הטפסים הדרושים על מנת שחברי ועדת החברים בקבוצה יוכלו לבחון את מועמדותך.
בכל קבוצה יש מקום לאדם אחד בלבד מכל תחום עיסוק. ועדת החברים היא הסמכות המחליטה האם מקומך תפוס או פנוי.

 
 

החדשות מ- BNI צפה בהכל