במכללות ובאוניברסיטאות מלמדים ומכשירים אנשי מקצוע מצוינים.
עם זאת, לא מלמדים איך לשווק את העסק ולהגדיל את מספר הלקוחות.
קבלת לקוחות חדשים היא משאת נפשו של כל עסק. כחבר בקבוצה, הלקוחות אשר יופנו אליך כבר קיבלו עליך המלצה חמה ולכן יגיעו אל הפגישה מלווים בציפייה חיובית. כל שנשאר לך לעשות הוא להתקשר אליהם, הם כבר מחכים לפגישה.....
ההבנה כי שיווק הוא ה'חמצן' המאפשר לכל עסק "לנשום" .
אנשי עסקים מבינים כי כדאי להם לשמר באופן שוטף מקורות בלתי נדלים להגעה ללקוחות והזדמנויות עסקיות. אנשי עסקים מצליחים דומים לחקלאים ולא לציידים, היודעים כי עליהם להצטייד בסבלנות כדי לחרוש, לזרוע, להשקות, לדשן עד לקבלת הפירות. זוהי ריצה למרחקים ארוכים, אך זה מה שמביא את התוצאות!
השילוב בו אנשי עסקים מצליחים 'שוחים' באותה 'בריכה' עם אנשי עסקים שרק החלו 'לשחות' או החליפו קריירה, הוא שילוב מנצח של ניסיון וידע הפוגשים התלהבות ומוטיבציות על.
שמירה על 'ראש פתוח', גישה חיובית ורצון ללמוד ולהתפתח הם שיוצרים את כר ההזדמנויות רחב ההיקף הנפרס בפני החברים ב ארגון.