שאלות ותשובות על מערכת ליגה

מהי מערכת ליגה?

מה תפקיד הגיזבר בליגה?

מה היתרונות במעבר למערכת ליגה?

אם אני מפסיק את חברותי ב-BNI האם אני ממשיך לשלם על המפגשים?

על מה אני חותם בהרשמה?

אם אני לא מגיע למפגש קב' האם אני מקבל את התשלום בחזרה?

איך אני מזמין ממלא מקום והאם הוא צריך לשלם?

מה התהליך לביקור חבר בקבוצה אחרת?

מה עושים במקרה והגיע אורח למפגש ללא הרשמה מראש?

האם אפשר לשלם במזומן על המפגש?

איך מחושב התשלום למפגש?

האם אני מחויב על מפגשים הנופלים על חגים?

אם מפגש הקבוצה שלי בוטל האם אני מזוכה על תשלום המפגש?

האם מערכת ליגה מחליפה את רישום האורחים בקונקט?

איך אורח שלי מקבל את הלינק להרשמה?

אם האורח שלי שילם ולא הגיע, האם מגיע לו החזר?

מה עושים אם הקבוצה לא מרוצה ממקום המפגש?

אם אני חבר בקבוצת אונליין קבועה האם אני משלם עבור אירוח?

עדויות על מערכת ליגה

 

מהי מערכת ליגה?

מערכת אונליין לניהול הרישום והתשלום באשראי למפגשים פרונטלים.

מה תפקיד הגיזבר בליגה?

גיזבר הקבוצה אחראי על הכנסת החברים והאורחים המורשים למפגש ומופיעים במערכת ליגה (כלומר חתמו על הסכם האירוח ושילמו עבור האירוח). תפקיד זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כאשר הגיזבר שומר על בריאות המשתתפים ומכניס רק את מי שעומדים בהנחיות משרד הבריאות.

מה היתרונות במעבר למערכת ליגה?

חסכון בזמן הרישום, קיצור התור בכניסה למפגש, יותר זמן למינגלינג, הגיזבר כבר לא עוסק באיסוף כספים ומתן עודף, חברי הקבוצה לא עוסקים יותר בהזמנת המקום והכיבוד ומגיעים למפגש רגועים. יש פחות ביטולי אורחים ברגע האחרון בשל התשלום מראש, וכל המשתתפים מקבלים חשבונית מס עסקית כחוק.

אם אני מפסיק את חברותי ב-BNI  האם אני ממשיך לשלם על המפגשים?

חברים אשר חברותם תופסק מכל סיבה שהיא, מחויבים להודיע ביוזמתם לצוות ליגה בדוא"ל [email protected] על סיום חברותם והם לא יחוייבו בדמי האירוח החל מהחודש הקלנדרי לאחר קבלת ההודעה.

על מה אני חותם בהרשמה?

חברים ואורחים אשר נרשמים במערכת ליגה, מאשרים את הסכם האירוח, מסמך אחריות אישית בשל הקורונה ומשלמים על האירוח. חבר נרשם פעם אחת ואורח באופן חד פעמי.

אם אני לא מגיע למפגש קב' האם אני מקבל את התשלום בחזרה?

התשלום הוא עבור אירוח במפגשי קבוצה פרונטלים, למשך 12 חודשים ממועד ההרשמה. חבר אשר נעדר מכל סיבה שהיא לא יזוכה, אלא יתבקש להזמין ממלא מקום שיוכל למלא את מקומו.

איך אני מזמין ממלא מקום והאם הוא צריך לשלם?

ממלא המקום מגיע לייצג את החבר החסר, אשר כבר שילם על האירוח, לכן אינו נדרש לשלם. החבר ישלח את הקישור להרשמת אורח לממלא המקום, לחתימה על הסכם האירוח אך ללא צורך לשלם. החבר יידע את גיזבר הקבוצה את שם ממלא המקום שלו, יום לפני המפגש.

מה התהליך לביקור חבר בקבוצה אחרת?

חברים המבקשים להתארח בקבוצה פרונטלית כאורחים יבקשו מהמזמין את הקישור לקבוצה דרך הליגה, יבצעו שם את הרישום וכן ישלמו עבור המפגש .

מה עושים במקרה והגיע אורח למפגש ללא הרשמה מראש?

אם הגיע אורח שלא נרשם, באחריות גיזבר הקבוצה לדאוג שירשם, יחתום על הסכם אירוח וישלם דמי אירוח חד פעמיים, לפני שיורשה להיכנס למפגש.

האם אפשר לשלם במזומן על המפגש?

מערכת הרישום היא באונליין ולכן תשלום דמי האירוח הוא בכרטיס אשראי בלבד.

איך מחושב התשלום למפגש?

החיוב עבור אירוח במפגשי קבוצה פרונטלים, מבוצע בחיוב חודשי כאשר הסכום השנתי מחולק ל-12 תשלומים שווים בחיוב חודשי, שאינו תופס מסגרת אשראי. שימו לב, החיוב החודשי אינו חופף למספר המפגשים החודשי בפועל, אלא מהווה 1:12 של כלל המפגשים מיום חתימת החבר והתשלום, למשך 12 חודשים. מפגשים החלים בימי חג מתבטלים ואינם נכללים בספירה כמפורט בהמשך.

האם אני מחויב על מפגשים הנופלים על חגים?

תאריכי המפגשים מוזנים מראש לפי תוכנית העבודה של הקבוצה. מפגשים החלים בימי חג לא מחויבים ולא מופיעים בתוכנית המפגשים. תאריכי המפגשים הספציפים לכל קבוצה מופיעים במערכת ליגה, ניתן בכל עת לבקש מגיזבר הקבוצה את הרשימה.

אם מפגש הקבוצה שלי בוטל האם אני מזוכה על תשלום המפגש?

הסכמים מול מקומות האירוח מתבססים על התחייבות ארוכת טווח של הקבוצה. על מנת לבטל מפגש יו"ר הקבוצה צריך לשלוח הודעה בכתב לצוות ליגה לפחות 30 יום מראש ולקבל אישור. האישור מותנה בכך שBNI- ניהול לא תחויב על המפגש ע"י הספקים.

האם מערכת ליגה מחליפה את רישום האורחים בקונקט?

אורחים במפגשים פרונטלים או היברדים (מפגש פיזי רק בשבוע הראשון בכל חודש) ירשמו לאירוח רק דרך ליגה. ההרשמה למפגשים באונליין תתקיים בקונקט. כדי לקבל קרדיט על אורחים פעם 1 בקבוצה בדוח הסגן ובדוח הרמזור, החברים צריכים לרשום אותם בקונקט.

איך אורח שלי מקבל את הלינק להרשמה?

כל קבוצה מקבלת קישור ייחודי לאורחיה ועל כל חבר לשלוח את הקישור הייחודי לאורחי הקבוצה שלו דרך הווטסאפ/מייל. לאחר שהאורח נרשם ומשלם, מערכת ליגה שולחת לאורח הודעה שנרשם בהצלחה למפגש וחשבונית מס על האירוע.

אם האורח שלי שילם ולא הגיע, האם מגיע לו החזר?

<אורח אשר שילם דמי אירוח חד פעמיים ולא הגיע בפועל, מכל סיבה שהיא, יוכל לפנות בתוך 14 ימים ממועד ההרשמה בדוא"ל [email protected] לקבלת החזר מלא. לא ניתן להעביר תשלום לביקור בקבוצה אחרת.

מה עושים אם הקבוצה לא מרוצה ממקום המפגש?

מקום האירוח מחויב בהסכם מול BNI ולכן כל בקשה או שינוי חייב לעבור דרך צוות ליגה ולא ישירות עם המקום. ניתן לפנות בדוא"ל [email protected]

אם אני חבר בקבוצת אונליין קבועה האם אני משלם עבור אירוח?

חבר בקבוצת אונליין קבועה לא צריך לשלם דמי אירוח בקבוצתו. במידה ויבקר בקבוצה פרונטלית ירשם בקבוצה וישלם דמי אירוח בתעריף אורח.

עדויות על מערכת ליגה

רו"ח גיל משולם – BNI עסקים בתנופה

לפני מספר חודשים חזרנו למפגשים פרונטליים והתבשרנו על הכנסת מערכת הליגה כמערכת שדרכה יתנהל כל מערך הגביה והתשלומים של המפגשים הפרונטליים. כגזבר הקבוצה, עם הזמן גיליתי את האפשרויות והיתרונות במערכת. התשלומים של החברים והאורחים נעשים בעזרת אפליקציה ידידותית למשתמש, המשלם מקבל חשבונית מס שמוכרת כהוצאת שיווק לעסק. התשלום לבית הקפה, נעשה דרך מערכת הליגה בצורה שוטפת וללא התערבות הגזבר.

בנוסף, מאחורי מערכת הליגה, ישנו צוות מעולה שעוזר תמיד התמיכה באפליקציה, בפתרון בעיות שונות, בתמיכה ועבודה מול בית הקפה שבו אנחנו יושבים.

 

נעמי צוקר בעלת קייטרינג, BNI פסגות כרמל

רוצה להגיד כמה מילים לטובת מערכת הליגה והשימוש בה.

כיו"רית לשעבר הייתי בין הראשונים להשתמש בה.  

ה"ליגה" נתנה פתרונות מצוינים לגבייה מהחברים ומהאורחים את התשלומים עבור המפגש והאירוח וחסכה מהגזבר להתעסק בשקלים ובמרדף אחר גבייה.

החברים מקבלים בשוטף חשבונית עבור התשלום החודשי, מה שמאפשר זיכוי במס.

החדשות מ- BNI

    Ajax loader image